رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

رادین هدیه پاک الهی

لحظه شماری برای تولد پسرم

1391/5/5 13:52
نویسنده : مامان رادین
413 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم بالاخره تاریخ تولدت مشخص شد، دکتر گفت:شنبه 7/5/91 ساعت 6 صبح بیمارستان آتیه باشم، لحظه دیدار داره نزدیک تر میشه،فقط سه روز مونده که اين انتظار به پايان برسه.

  • خداوند در روز اول آفرینش خورشید را آفرید...
  •  روز دوم دریا را...
  •  روز سوم صدا...
  •  روز چهارم رنگها...
  •  روز پنجم حیوانات...
  •  و روز ششم انسان را آفرید.
  •  سپس با خود اندیشید دیگر چه چیزی را نیافریده است؟!
  •  و آنگاه در روز هفتم تو را برای من آفرید.(هفتم مرداد 1391)

 

میلاد تو

شیرین ترین بهانه ای است

که می شود با آن

به رنج زندگی هم دل بست

و میان این روزهای شتابزده

عاشقانه تر زیست

* * *

میلاد تو

معراج دست های من است

وقتی که روز تولدت را عاشقانه شکر می گویم

پیشاپیش تولدت مبارک بهترینمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرشام
5 مرداد 91 23:50
سلام رادین جان
فرشته آسمونی زمینی شدنت مبارک



سلام خاله جون،خیلی ممنون از محبتت.
بهاره عمه رادین
7 آبان 91 20:12
سلام رادین جونم
قربونت برم من.
امروز هفتم آبانماه 1391 هست و تو دقیقا سه ماهته هر روز خوشگل تر میشی جیجره، تازه سایتتم خیلی قشنگه.
امیدوارم زیر سایه مامان و بابای خوبت سعادتمند و سربلند و پیروز باشی عزیزم.


سلام عمه جون،خیلی ممنون که به سایتم سر زدی، ایشالله خدا یه نی نی خوگشل خوگشل به خودت بده تا من باهاش بازی کنم:-)