رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

رادین هدیه پاک الهی

دل نوشته

1391/3/6 12:47
نویسنده : مامان رادین
199 بازدید
اشتراک گذاری

می نویسم برای تو برای خودم

که اگر یه روزی از هم دلخور شدیم....یادمون نره که برای با هم بودن چه ذوقی داشتیم

چه انتظاری کشیدیم

همین الان که دارم اینها رو برات به یادگار می نویسم هر چند دقیقه یه چرخش می کنی...

شاید از نشستن من روی صندلی خوشت نمیاد...یا شاید عادت کردی مامانی در حال فعالیت باشهلبخند

تو نمی دونی چقدر به من نزدیکی

مثل خدا درون من هستی،نزدیک تر از رگهای تنم

یه حرفایی داشتم برات بنویسم...اما حرفم نمیاد

دوست دارم که اگه یه روزی نبودم که خودم برات بگم

بیایی اینجا بخونی، بدونی که برای من چقدر مهمی

بدونی که من کی هستم و دوست دارم تو کی بشی

تو یک انسان متفاوت...نسل متفاوت...موجود مستقل با ژنها،کروموزوم ها و اثر انگشت متفاوت

ماهیت متفاوتی در من...از من

تا من بیام سر از معجزه تولد در بیارم این نه ماه تموم میشه

چه احمقانه به دو کلاس دانش بشری مغرور میشیم

خدا کجاست و ما کجاییم

ما هنوز در اول وصف تو مانده ایم...

یا ربی...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماه هفت آسمان
8 اردیبهشت 91 13:35
سایه‌ت بالا سر نی نی ت مستدام باشه مامانی ِ مهربون