رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

رادین هدیه پاک الهی

نظرات (4)

مامان ملیسا و مهدیس
30 بهمن 91 16:01
دوست عزیزم سلام دخملای من در مسابقه زیباترین نی نی شرکت کرده از شما دوست خوبم تقا ضا دارم که کد 110 و111رو به ایمیل gerafist.yang23@yahoo.com ارسال کنید. اگه میخواید عکس دخملام رو توی شر کت کننده ها ببینید به سایت http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php برید.لطفا بعد از رای دادن بهم خبر بدید. از لطف شمابسیار بسیار سپاسگذارم دخملای من کدهای:110و111 مهلت رای دهی تا 1 اسفند
دايي رضاش
1 اسفند 91 12:04
به به به چه پسر خوش تيپي شده اين رادين خوردني ما


دایی جون میخوام راه بابا بزرگم رو برم منتها تو نیروی دریایی:-)
عمه بهاره
1 اسفند 91 20:38
سلام رادین خوشگله
چقدر خوش تیپ شدی باباااااااااااااااااااا
دلم میخواد بخورمت، منو زیاد دعا کن رادین جونم.


سلام عمه جونم،خیلی ممنون،عمه جون شاعر میگه:
گر نگهدار من آن است که من می دانم
شیشه را در بغل سنگ نگه می دارد

پس توکل به خدا کن،منم خیلی واست دعا می کنم،منتظر اومدن نی نی خوشگلتم تا باهاش بازی کنم:-)


خاله سمیرا
9 اسفند 91 19:56
توپول من خوشگله هرچی بپوشه بهش میاد مثه ماه شده..دلم واست اندازه ی ی نقطه شده زوده زود بیا پیشه خاله.میبوسمت


سلام خاله سمیرا،خوشگلی از خودتونه، منم دلم واستون تنگ شده:-)