رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

رادین هدیه پاک الهی

نظرات (4)

خاله سمیرا
13 دی 91 15:00
الهی قوربون تلویزیون نگاه کردنت بشم رادین جونم دلم واست خیلی تنگ شده دوستت دارم توپولم.بوس


سلام خاله جون،خیلی ممنون،منم دلم واستون تنگ شده،پس چرا نمی آیید به من سر بزنید،هوا سرده من اگه بیام سرما می خورم:-)
دایی جون مهدی
15 دی 91 17:26
سلللللللللللللللللللللللللللللللام رادین جونم فیلمش ترسناکه؟؟؟؟؟؟نترس نترس مامانت پیشته.اگرم خیلی ترسیدیونتونستی خاموش کنی بروزیرپتو.کی ام میای برام تعریفش کنی پس؟؟؟؟؟؟





سللللللام دایی جون، مامانم نمی ذاره فیلم ترسناک ببینم،دارم برنامه کودک می بینم آخه من الان خیلی کوچولو ام:-)
دايي رضاش
14 بهمن 91 15:27
مثل دايي رضات عشق فيلمي
خيلي خوشگلي دايي جون
خيلي دوستت دارم


سلام دایی جونم،خوب حلال زاده به داییش میره دیگه:-) منم خیلی دوستت دارم دایی جون،ایشالله خدا نی نی خوشگلت زودتر بیاره تا من باهاش بازی کنم:-)
دایی کوچیک
25 بهمن 91 1:51
سللللللللللللللللام رادین جونم ی ماه ونیمه داری تلویزیون نگاه میکنی چشات ضعیف میشه ها ب مامانه پشتکاروزرنگوبااراده وخوشملت ک مثل خودته بگویابیادازجلوتلویزیون بلندت کنه یاعکستوعوض کنه. ولنتاینتم مبارک دایی جون.


سلام دایی جون،آخه فیلمش خیلی قشنگه می خوام ببینم آخرش چی میشه،دستت درد نکککککککنه که به فکر چشمهای منی،دوستت دارم:-)happy your valentine's day too.